QÜESTIONS D'ORGANITZACIÓ
Apartat en constant actualització
Darrera actualització: 29 de març del 2010
ENCONTRE 2010 "Vè aniversari de l'OJIPC"


ESTADA


ENCONTRE 2010 “Vè aniversari de l'OJIPC”

LLOC DE L'ENCONTRE: Barcelona de l'1 al 12 d'abril del 2010

ESTADA: Residència Martí-Codolar (www.marti-codolar.net)

ATENCIÓ: Es prega llegiu amb deteniment les normes que ens exigeixen al Martí Codolar ja què el seu desconeixement no eximiran del seu incompliment (Llegir-les aquí)

Les habitacions seran assignades  oficialment.

Els usuaris atribuïts oficialment en seran responsables del seu bon ús i manteniment i dels desperfectes o incompliment de les normes que s'en derivin. Si algú realitza un canvi d'habitació ho haurà de comunicar a l'organització el mateix dia 1 abans de les 10 de la nit ja que passat aquest termini es considerarà responsable de l'habitació assignada inicialment.

Per sortir a la nit només es lliurarà una clau per habitació de la porta del jardí de la qual hi ha d'haver un responsable amb nom i cognoms per habitació. Tots els membres de cada habitació s'hauran de posar d'acord en l'hora d'arribada  perquè a la nit ningú  surt a  obrir la porta.

Pregam respecteu les normes del centre per una bona convivència i que vetlleu pel bon nom de l'Orquestra.

Tots els membres de l'orquestra tenen la condició de becaris, quedant-los cobert:

•  Allotjament (del dia 1 vespre al 12 després d'esmorzar)
•  El menjar. Berenar/esmorzar, dinar i sopar. (Des del sopar del dia 1 al berenar/esmorzar del dia 12 d'abril)
•  Els trasllats

 

TRASLLATS


L'organització facilitarà els trasllats en grup, des d'un punt concret dels diferents territoris en el dia i l'hora establerta. S'establirà un servei d'autocar València-Barcelona i servei de transport Illes-Barcelona i Alguer-Girona-Barcelona.


ORGANITZACIÓ DELS TRASLLATS


Membres de l'Alguer:
Sortida de l'Alguer en avió fins a Girona
Trasllat fins a Barcelona
Data: 1 d'abril

Membres de les Illes Balears:
Trasllats en avió
Hora de partida: a concretar
Data: 1 d'abril

Membres del País Valencià:
Trasllat en autocar fins a Barcelona. L'autocar de l'empresa Autocars Canals tindrà un cartell identificatiu amb la inscripció “OJIPC”
Punt de Partida de València:
Lloc: Davant el Palau de la Música
Hora: 15 hores
Data: 1 d'abril
Tornada cap a València, dia 12 d'abril des de la mateixa residència Martí Codolar, a les 10 hores.

CONCERTS


Dia 11 d'abril - Concert institucional de celebració del 5è aniversari de l'OJIPC
Lloc: Palau de la Música Catalana
Hora: 21 hores
Amb la col·laboració del Cor Jove de l'Orfeó Català i el Cor basc Ametsa d'Irun

REPERTORI DEL CONCERT



Presentació de l'acte, Xavier Chavarria i Talarn


I PART

Tres dances valencianes (1962)
Dansa característica
Ball de velles
Jota

Amand Blanquer i Ponsoda
(Alcoi, 1935 - 2005)


Carles Gumí, director assistent

Canigó (1910)
Acte I
Sardana de Griselda i Gentil
La dansa dels fallaires

Jaume Pahissa i Jo
(Barcelona, 1880 - Buenos Aires, 1969)

Mallorca
Suite simfònica (1929)
I. Rapsòdia: Moderato molto

Miquel Estelrich, piano

Baltasar Samper i Marquès
(Palma, 1888 - Ciutat de Mèxic, 1966)

II PART

Missa de Glòria (1880)

Peter Marsch, tenor
Lluís Sintes, baríton

Cor Jove de l'Orfeó Català
Esteve Nabona, director

Cor Ametsa Gazte
Ion Aizpuru Mallea, director

Giacomo Puccini
(Lucca, 1858- Brusel·les, 1924)


Salvador Brotons, direcció

 

PARTITURES


Podeu descarregar la vostra partitura d'estudi des de la zona Membres, mitjançant una clau d'accés personal.

CADA ALUMNE HA DE DUR EL SEU FARISTOL D'ESTUDI PER LES CLASSES DE PARCIALS.

DISTRIBUCIÓ DE CÀRRECS


La distribució de càrrecs es decidirà mitjançant proves de faristol que es duran a terme el dia 2 d'abril dematí.

Les proves de faristol es realitzaran de l'obra de Puccini, sobre els paper de I de tots els intruments. Podeu descarregar el fragments des de la zona membres.

VESTUARI DE CONCERT


Vestuari i calçat de color negre.
Homes: Pantalons i camisa negra de màniga llarga, negra
Dones: Recordam que es prega vestit llarg negre o pantalons llargs negres (en cap cas s'acceptaran texans negres)
Tenir molta cura amb el calçat i el vestuarim cuidant els detalls per una bona presència i elegància sobre l'escenari.

PLANIFICACIÓ DEL TREBALL


Pla de treball (Descarrega'l)

ATENCIÓ: Es prega instantment respecteu l'horari del menjador per facilitar el bon funcionament de l'organització i l'horari d'utilització de la piscina establert per la Direcció del Martí-Codolar.


EQUIP DE PROFESSORAT


Joan Espina, professor de Violí I
Lev Kaplan, professora de Violí II
Joan Ignasi Ferrer, professor de Viola
Fran Moral, professor de Violoncel
Jonathan Camps, professor de Contrabaix
Emilio Ferrando, professor de vent-fusta
Pablo Fernàndez , professor de vent-metall
Paco Vicedo, professor de percussió

Carles Gumí, director assistent
SALVADOR BROTONS, director

RESPONSABILITATS DELS PARTICIPANTS


L'organització no es fa responsable de qualsevol conseqüència que pugui esdevenir per una negligència o incompliment de les normes per part dels participants.

QÜESTIONS MÈDIQUES


Totes les persones que pateixin algun tipus de malaltia crònica, al·lèrgia o estiguin sotmeses a algun tipus de tractament hauran d'informar a l'Organització, prèviament.

ALTRES QÜESTIONS IMPORTANTS


Recordau a dur:

- DNI en regla
- Targeta de la Seguretat Social
- El faristol d'estudi
- Les partitures enquadernades amb cura

ORGANITZACIÓ INTERNA


Secretaria d'Organització:
Gemma Armadans, cap de coordinació pedagògica
M. Antònia Melià, Secretariat
Perla Riera, secretariat

Coordinació:
Magdalena González

ORGANITZA

  
        www.uce.cat